Träning och bus


 Crossfiten är kul, ibland. Idag tyckte William det var roligt. Han kämpar på med squat, situps, wallballs och sprint. Det roligaste är sprint och squat. Resten hade han gärna sluppit. 
Lite lunch , blodpudding, för att sedan åka till Skattkammarön med Jenny och Milli. 


Blodpudding.. Det är verkligen en av Williams favoriter! En kväll när han nästan hade somnat så sa han till mig, "mamma, kan vi inte köpa blodpudding i morgon? " jag frågade lite förvånande, "gillar du det?" Hans svar, "ja, det är min favorit" . Dagen efter så gick vi till affären och jag frågade honom igen om
Han verkligen gillade blodpudding, och William höll med om att han gjorde det. Sen den dagen är det blodpudding och köttbullar som är favoriterna.

Ja men nu är maten klar, dags för lunch och sedan göra oss i ordning för resterande dag:) 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0