Lilla skatten.


Det är tur att mormor gav William en minipad. Han tycker att det är kul med FaceTime och det underlättar för mig nu när jag är iväg. William var snäll och lånade ut sin Kitty (gosedjuret) till mig så jag inte skulle bli så ensam. 

Jag tror att han gillar sin hund. Alltid de två. Upp och ner och ovanpå varandra till höger och till vänster. Fast jag tycker det är kul. William också. Nu är det till och med så att han går med henne på väg till dagis. Och han har förstått och vill gärna plocka upp bajset. Jag tycker dock att det fortfarande är lite för stor kladd risk. :) 
eld i skogen  gjorde vi i lördags (idag tisdag) och grillade korv. Mormor, Margareta, moster Fia, kusinerna Alma, tristan och Isabel! Det var skoj och vi fick i ordning en bra brasa och vi grillade även tomtar. Det tycker William var roligt och gott. 

Och innan vi kom till skogen var vi på Stortorget undertiden moster Fia blev klippt. Där var full aktivitet och barnen fick prova på att göra sopbubblor. Riktigt duktiga båda två.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0