Uppdatering!

Ja nu kommer det en uppdatering om vad som har hänt sedan påsken. Får ju erkänna att jag inte har varit jätte duktigt på att skriva, men jag kan ju känna att jag har en anledning. Det har ju varit så himla fint väder att man mår ju dåligt om man inte går ut och när man har varit ute en hel dag så är det rätt skönt att inte göra något alls på kvällen och då har jag faktiskt inte direkt tänk på att uppdatera här.
Men idag satt jag och kollade på bilder och det har ju faktisk hänt en hel del. Kände direkt mig manad att skriva lite för att ni alla ska få ta del av den lille sockertoppen:)

Påsken kom och gick som ni vet och efter det satt vi och njöt av solen på balkongen med lite besök från tant Emma. Mysigt att sitta ute nu när det har varit sånt underbart väder.
Någon dag senare gick vi för att spana in tant Sandras nya lägenhet, som hon själv har målat så fin, så fin..:) Jag och Kitty och Mattias och William kom och störde mitt i frukosten. Tant Sandra tyckte inte att det gjorde något och Willam lade sig tillrätta i Sandras knä. (hihihi hon vågade knappt röra sig:) )

willam ligger snällt som ett får, men sandra är en aningen nervös..


Och någon dag senare fick vi finbesök av familjen Olsson med farmor och farfar och faster Jessica:) Alla ville hålla det lilla knytet. Det hade inte William något alls emot utan låg snällt både farmor och farfars famn.
i farmors vana knä..

och i farfars famn..

Sen hade vi varit på första besöket på BVC. William var jätteduktigt och skötte sig hela tiden. Han han hade minsann gått upp 460g vid första besöket. Nu har vi dock hunnit med några besök och William väger för tillfället hela 3560g! Nu har han gått upp 1320g på en månad. Man kan inte riktigt förstå att det redan har gått en månad sen vi fick det underbar lilla barnet. Han är så söt och snäll så man får inte nog. Det var bara en liten parentes.
mysig på pappas axel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0