Kompisen..

Willam är ju inte så gammal än men han har redan fått en kompis, Benjamin. Det är Emilias "lilla" son. Han är 7 månader coh dom bor trelleborg.

Det är kul med Emilia. Vi träffades på jobbet och jag skulle ta över för henne för hon skulle få mamma ledigt. Hon tycker om hästar och har en vit boxer som heter Dallas.
Sen bara kort tid efter Emilia slutade så fick vi, jag och Mattias, reda på att jag avr gravid. Jag tycker om hästar och vi har en vit boxer som ni vet. Kitty.

Men men åter till Benjamin. När dom var här och hälsade på så satt vi och fikade ute på balkongen och William låg och halv sov i sin vagn medans Benjamin låg och snurrade runt på mattan.
Emilia och Benjamin



barnvagnsparty på balkongen:)

Det händer ju tyvärr inte så mycket mer med dom små liven hitills men det dröjer nog inte länge förrän det är fullt ös här hemma. Kan riktigt se framför mig, hur William och Kitty springer och leker här hemma och ute på gården. Jag längtar jätte mycket fast samtidigt njuter man av tiden nu.. Är så mysigt att ligga och gosa hela dagarna när det är fult väder ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0