En liten uppdatering på de veckor jag missat

Som sagt om jag ska vara så här slö med att uppdatera kommer jag aldrig att hinna ifatt till dagens datum därför gör jag nu en sumering på vad som har hänt i lilla Williams liv under maj månad.

Pappa mattias har burit honom i sjalen.


Vi passade på att fira moster Fia's 30 års dag! Det blev hästridning och spa, spela in en skiva och god mat och dryck på kvällen. William var med hela tiden! Det går ju inte och missa ett sådant kalas:)


Sen ahde vi lite gympa på mattan. Man märker verkligen en skillnad bara på dessa veckorna hur stark William har blivit i både ben och nacke. Han är så duktig den lilla guldklimpen:)

Och när det var dags för lite vilopaus så passade Kitty och Cleo på vila lite med William på mattan.
de tre små sötnosarna...

Lite senare i månaden så var vi på barndop. Det var Mattias tjejkompis Malins son Sam som döptes. Det var en fin sermoni förutom att det tog en timme och att det var inträngt i söndagsmässan. Men Sam var mycket duktigt i kyrkan får man säga, helt tyst. Och William skötte sig jätte bra med. Han satt i sjalen på mig och sov. Ibland passade han på att snacka lite med en annan liten bebis som satt ett par rader bakom.
Sen var det smörgåstårta och kaffe och riktig tårta. MUMS:)
(Vill ni läsa mer kan ni kolla malins blogg som finns länkat från Williams sida.)
Malin och Sam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0