Utflykt till Eslöv

Härom dagen var jag och William och Kitty i Eslöv och hälsade på min gamla chef Emma. Det blev frukost i lunchrummet  som bestod av lite bullar, en vaniljbullekaka och en sommartårta.mumma..
Emma har träffat William en gång tidigare, men då var han minimal. Hon tyckte att han hade växt, men det är ju inte så konstigt. Han har ju dubblat sin vikt sedan födseln hahaha:)

Efter fikan åkte vi hem till Emma och släppte ihop hundarna så dom fick busa. Hon har också en boxer. Han heter Leo och är cirka ett år gammal, men är redan lika stor som Kitty.kitty visar att hon är störst!
Gulle hunden Leo. Han är också än mycket fin boxer, men betydligt dregligare än Kitty. Men Kitty är ju den finaste:)Leo
finaste vovven i stan!
Sen började det bli dåligt väder och jag skulle hämta Mattias på jobbet så vi åkte hem. På vägen hem så ringde mattias och sa att jag skulle packa en liten väska med ett ombyte till oss och blöjor till William för vi skulle åka på en utflykt när jag hämtade honom. Jag funderade på vad det kunde va...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fint ni har gjort det! Vart gick utflykten? KRAM

2009-06-07 @ 22:34:57
URL: http://www.nogg.se/lisalundgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0