Ursäkta röran...

Ja nu har det gått nästan en mnad sen jag skrev något här och ni ska allt få se varför. Det är ite så att vi har legat på latsidan inte... hahaha nej då.. Här har det hunnits med en hel del. vi har ju renoverat/ fräshat upp hela lägenheten. Det skulle vi ju egentligen gjort när jag gick på havandeskapspenning, men med tanke på att jag bara han vara ledig i tre dagar innan William kom så hann vi inte så långt med det. Men istället för att jag berättar om allt vi gjort får ni se för och efter bilder.
Före:
Vardagsrummet
Efter:


Jag har tyvärring ingen bra förebild på sovrummet,men denna säger iallafall vilekn tapet vi hade.
Bortse från hunden..
Efter:
sovrummet

sen har vi köket:


efter:


och sist men inte minst, hallen:


efter:


Nu har jag visat vad vi gjort så jag hoppas att ni har översende med den dåliga uppdateringen och det som är kvar att göra på vår renovering är lite lister som ska upp och sedan en riktig sanering av lägenheten och en snygg möblering.
Men under tiden såg våran lägenhet ut som, ja jag vet inte vad.. Vill inte ens lägga ut bilder, för jag är rädd att hälsovårdsnämnden skulle kunna ringa och klaga:)


Kommentarer
Postat av: anna

jävlar vilken förändring. så skönt. vem la golvet i köket??? i måste oxå lägga golv.. men vi är ju handikappade och slöa:)



fint har ni fått iallfall:)

2009-06-26 @ 09:31:21
URL: http://apple.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Kalasfint men det visste jag ju iofs redan, jättekul med före- och efterbilder!

2009-06-27 @ 23:39:06
URL: http://www.nogg.se/lisalundgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0