Rummet är klart

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN fick jag och Mattias tummarna loss! Med lite hjälp av familjen Olsson så blev det klart.

Sen vi flyttade in i denna lägenheten har det rum som har tänkts vara Williams rum, sett ut som f'n rent ut sagt. Vi har haft det som ett avlastnings rum. Där har stått kartonger, högtalare, gammal dator och massa annat skit. Man har liksom inte ens nästan kunnat komma in i rummet. ( tyvärr ingen före bild..)

Mattias sa till mig i förra veckan att jag skulle göra iordning det jag ville spara så det bara var att tömma när svärföräldrarna kom på lördagen, så jag började så smått att tömma. Helt plötsligt hade jag tömt åtta lådor som bara var skit rent ut sagt. När det var klart fick jag trevligt besök av Sandra och lite senare kom Mattias hem och i samma veva kom min far på besök. Så Då blev det paus i städandet och fika istället.
Efter den lilla fika pausen så blev det inte så mycket mer gjort. På lördagen kom familjen och hjälpte till med att bära ner saker i källaren och passa gossebarnet. Farfar Bengt skruvade ihopa spjälsängen och Mattias dammsög och jag stod mest och var förvirrad för jag inte riktigt kunde veta vad jag skulle göra. Jag kände mig lite överflödig:)
Sen sa det vara "VIPS" och så stod där ett färdigt och mysigt barnrum till vår lilla kille.resultatet
Efter att rummet blev helt klart så åkte familjen Olsson hem och vi satt och slappnade av och bara njöt av att det äntligen var klart....hela familjen samlad:)

Kommentarer
Postat av: anna och alma

ohh det blev ju superfint. duktiga ni är;)

2009-06-08 @ 12:35:46
URL: http://apple.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ser ju helt nice ut!

2009-06-20 @ 14:11:44
URL: http://allidaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0