Mys i helgen med mormor..

Mattias jobbade denna helgen och då passade jag på att ha lite kvalitetstid med min mor. På lördagen var vi på loppis på esplanaden och William satt i sjalen och kitty var med. Även Sandra hängde på. Efter att vi hade gått där en stund och ett och annat fynd senare så trakade vi in till stan för en kopp kaffe och god macka på Espressohuose. MUMS:)

Sen på kvällen kom pappa M hem och jag frågade om han var pigg på att följa med på teater som jag och mamma hade snackat om tidigare på dagen. Men det var han inte  så det blev bara jag mamma Margareta och William.
Vi såg "Sitt still i båten" på Marsvinsholms Slott. Super trevligt och William var så duktig hela föreställningen, jag blir så stolt över honom:)

Sen på söndagen så åkte jag mamma William och hundarna ut till Löberröd där mamma och Margareta har deras husvagn. Men innan vi åkte till husvagnen stannade vi till på Lions loppmarnkad. Vi var bland dom första så vi skyndade att lägga bra bud på ett par bord och en lampa och lite andra småsaker. Och vi lyckades att kamma hem allt till rimliga priser:) Mamma framför allt var överlycklig!
Sen for vi ner till husvagnen Super söt är den och den har ett riktigt bra läge. Står bra i skuggan fast ändå med lite sol. Tio meter till havet och lugnt och skönt runt om kring. Vi gick en liten promenad på campingen och tog oss vars sin glass. Hundarna njöt och det gjorde William med. Jag hade inte med mig någon vagn till honom uppfinniga mormor använde en stor korg och la filtar i den och sen lå William där och njöt.
Sen när klockan började närma sig kväll så for vi hem igen. En riktigt mysig helg var det med mormor!



mormor william och jag

husvagnen

Kommentarer
Postat av: sue

måste faktiskt rätta lite saker.. inte löberöd.. för var finns den stranden?? Nä vi har den lilla husvagnen på LÖDERUPS strandbad så länge det finns kvar och inte försvinner ut i havet.



Sen var det inte Lions utan även det var Löderups IF.. OCH jag blev glad för campingbordet modell 1960 nästan inte använt och en bricka från stig lindberg.. missade några jättefina äggkoppar...OCH det var en mycket trevlig helg:)

2009-07-15 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0