Hänt i veckan:)

Som senast jag skrev skulle vi upp på dop i Växjö. William skötte sig exemplarsikt även denna gång i kyrkan:) Vi hade väll ganska tur med vädret. På dagen var det fint, men på eftermiddagen/ kvällen blev det dåligt och åskade och blxtrade som aldrig förr:) Tur att vi satt innomhus! Dopet var mysigt och det bjöds på god mat och kaka.
Nu är det inte långt kvar till det är Williams tur. Hmm dom lovar regn men vi hoppas på sol. Vill ju helst att vi ska kunna vara ute men vi får se hur det blir. Som tur var har vi fixat en plan B fall det inte skulle bli så.

Annars det som har hänt är lite av varje. Mattias har tyvärr fått jobba (nån måste ju göra det säger dom) medans jag och Lilleman har njutit av solen, vi har spelat lite brännboll i parken och varit på 17 års kalas hos Philip, min kusin i veberöd.

Sen en dag satt jag och Sandra och kalasde på sushi uppe vid kyrkan och så kom Emma förbi med Eddy. Sen gick vi hem till Emmas mamma och kollade in hennes nya lägenhet. Och efter det gick jag och Sandra hem till oss och bakade kaka som vi sedan åt med Mattias och Linus.

sushi time:)

En dag åkte jag och William in till Malmö, för att hälsa på mina arbetskollegor och prata med chefen om hur det ser ut med jobb längre fram. Vi tog bussen in till konserthuset och sen gick vi där ifrån till regementssgatan där jag jobbar. Det tog cirka 45 min för jag hade lille älsklingen upp sjalad och dessutom var det varmt som bara den.
Men det var kul och komma in och hälsa på. Nu är det två till som är gravida på jobbet som ska på mamma ledigheter senare i vinter. Alla tjejer som jobbar i den butiken har varit eller är gravida eller har fått barn. Det är helt knäppt!

på bussen till Malmö
och på kvällen åkte hela familjen in och åt god mat hos Williams nonno. Där även kitty ville sitta i knäet efter william hade suttit och somnat där.
är det en hund eller?

Ja och sen hade vi tjejmys en dag, då jag Emma och Sandra gav oss på att göra hemma gjorda sushis:)
Sandra studerar emmas första försök..
och såhär blev dom:
mums:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0